piątek, 28 grudnia 2012

KONKURS NA KOMENTATORA

Cześć C: . Nie pisałam postów , bo obawiałam się , że nie będziecie ich czytać . Ale powróćmy do tematu . Organizuje konkurs na komentatora . Aby brać w nim udział należy : być obserwatorem bloga , komentować wszystkie posty i podpisywać się swoim e-mailem lub nickiem (imieniem z gry sherwood ) pod swoim komentarzem . Główną nagrodą będzie pets : wilk lub smok . Do tego zapisze nick zwycięzcy na złotej liście . Wkrótce pojawią się nowe posty dlatego miejcie się na baczności i starajcie się wszystkie komentować . Nie będzie ich dużo , więc zadanie nie jest trudne . Będą brane pod uwagę szczere i najbardziej wyróżniające się komentarze . Jeżeli macie jakieś pytania dotyczące konkursu lub innych rzeczy pytajcie śmiało .
NAGRODA (petsy) :

  

4 komentarze:

  1. wilczek,smok fajnie mój nick:Steveeen a e-mail:Steve059@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :)) Pomysłowe ;) Podziwiam :D moja nazwa ; magdusiaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał . Super xD . Będę starała się komentować na bierząco :D . nick na sd : kasiss , e-mail : kasiss1@inetria.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. o,0JAKIE FAJNE PETSY WIESZ MAM JUŻ SMOKA A CHCIALA BYM WILCZKA ;) MYŚLE RZE NIE POWSTRZYMAM SIE OD PISANIA KOMENTZRAZY TEN BLOG JEST FAJOWY MÓJ EMLAIL TO :
    gabisa9@o2.pl

    OdpowiedzUsuń