wtorek, 11 grudnia 2012

Zapoznanie

Cześć . Postanowiłam zrobić dla was bloga o mojej kochanej grze : "Sherwood dungeon" (http://www.maidmarian.com/Sherwood.htm) . Będę pisała tu o wszystkich nowościach , informacjach oraz służyła pomocą dla początkujących graczy . Wkrótce znajdziecie także moje filmiki na you tube związane z tą grą . Oczywiście jeżeli jakieś dodam napiszę o tym na blogu . Gdy blog stanie się bardziej popularny będę mogła robić reklamy o klanach aby zachęcały innych do dołączenia (oczywiście nie za darmo , ale możemy się jakoś dogadać) . Ja osobiście na klanach się nie znam i tymczasowo do żadnego nie należę , a chciałabym dlatego z chęcią wstąpię do jakiegoś miłego i zaufanego kącika . Jeżeli macie do mnie jakaś sprawę , wpadliście na kilka pomysłów o czym mogłabym pisać na blogu lub potrzebujecie pomocy piszcie na e-mail : emka505@interia.pl lub zgłoście się gdzieś w komentarzu . Prosiłabym was jeszcze o to abyście się udzielali na blogu , komentowali go , dodawali się do obserwatorów oraz polecali go innym . Za to będą nagrody , które zdradzę później . To chyba na tyle jak na razie . Pozdrawiam was ;] .

 

6 komentarzy:

  1. Chciałbym wiecej sie dowiedzieć o portalach np. gdzie który przenosi.pozdro od Steva

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm C: . Bardzo dobry pomysł . Na pewno zrobię o tym post .

    OdpowiedzUsuń
  3. napisz o stworach :D że gdzie się znajdują i czy są trudne w zabijaniu :D pozdro : magdusiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za pomysł . Wkrótce zrobię nowe posty :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :p . Fajnie by było gdybyś zrobiła post o zwierzakach . Które się opłaca kupić , a które odradzasz . Jeszcze o broniach .. które są według ciebie najlepsze i od jakiego lvl'u są . Jak wpadnę jeszcze na jakieś pomysły dam znać xd . Podobają mi się zdjęcia C: . Lecz na drugim nieco pogrubiło ci uda ;DD (zwróć uwagę na to , że jestem szczera xdd )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah :D Dziękuje za szczerość :DD . Na pewno wypróbuje twoje pomysły C:

    OdpowiedzUsuń